torstai 17. tammikuuta 2013

7 syytä tatuoinnille

Otin tuossa syksyllä Superman -logon tatuointina käteeni. Kyseessä oli ensimmäinen tatskani ja moni onkin sen jälkeen kysellyt syitä noin "mainstream" -kuvan ottamiselle. Koska mulle tatskan on oltava merkityksellinen, ni halusinkin vähän paljastaa niitä monia syitä, miksi otin juuri tuon.

1. Koen olevani oman elämäni supersankari - ois siistii, ku muutki tuntis niin omien elämiensä kohdalla.

2. Koen olevani miesten joukossa varsin erottuva poikkeus, joten siksi "superman" .

3. Oon leffafriikki ja kunnioitan hirmuisesti sarjismaailmaa, vaikken ite oikeestaan oo ikinä ollu hyvä lukemaan mitään..

4. Jotenki tuo antaa mulle ison muistutuksen, sillonku on eniten maassa. Se sanoo, että mussa on voimia sisällä ja selviin mistä vaan.

5. Bon Jovi oli ensimmäinen yhtään rokimpi bändi, jota aloin kuuntelemaan jo tosi nuorena ja sitä bändiä on kiittäminen melkein kaikesta mun musikaalisesta kehityksestä. Ja Jonillahan on tuommoinen saman tyylinen tatuointi.. joten se on myös kunnianosoitus kyseiselle bändille, joka on edelleen iso osa elämääni. Olen kuitenkin tyytyväinen, ettei tätä kovin monet ymmärrä "fanitatuointina".. Someday I'll Be Saturday Night!

Lisäksi tuolla S-kirjaimella on tuossa omat merkityksensa, niistä esimerkkeinä:

6. Tuo on otettu mun siviilipalveluksen koulutusjakson viimeisenä iltana - muistuttaen mua aina sivariudesta ja aseettomuudesta, sekä kaikista niistä hienoista hetkistä, joita Lapinjärvellä vietin.

7. Mun elämän suurimman rakkaudenkohteen nimi alkoi S-kirjaimella. Nyt toi tatska muistuttaa mua siitä, että kaikki on mahdollista.. rakkaus voi olla täydellistä ja semmoista leffamaista.. joku päivä löyän jonku muun, kenen kanssa tunnen itteni kokonaiseksi ja kelle voin olla Supermies (: En varmasti ikinä tatuois kenenkä oikeen ihmisen nimeä ihooni, mut tuossa se on silti sillee huomaamattomasti aina lähellä sydäntäni<3
















2 kommenttia: