sunnuntai 15. tammikuuta 2012

HUOH

Olen viimeaikoina törmänny taas erityisen paljon idiootteihin - haluaisin kertoa teille eiliseltä oikeen malliesimerkin. Tää mies, varmaan 30-40-vuotias, tuli vähän niinku väkisin mei seurueen pöytään harvinaisen hienolla AC/DC-keikalla. Ensiksi alkoi hehkuttamaan mulle, että tulee mun bändin keikalle maaliskuussa.. sanoin vaan, että joko sulla on jotain sisäpiirin tietoa tai sitten olet erehtynyt henkilöstä, koska ei meillä ole julkaistuja keikkoja maaliskuulle vielä. No sitten puhe menikin äijjän osalta Nightwishiin ja mä reagoin heti, että "Hetkinen, nyt oot kyllä puhumassa ihan väärälle henkilölle - mulla ei ole mitään tekemistä kyseisen bändin kanssa". Jätkä jatko jankkaamista todella pitkään, kertoi vaimonsakkin olevan paikalla ja fanittavan minua kovasti. Välillä mies lähti jonnekkin ja tilalle tuli nopeasti ilmeisesti se vaimo viskeineen, joka kyseli kaikenlaista, että joudutaanko keikkoja perumaan tai jotain, kun mulla on jalka paketissa ja puhutteli heti Tuomaksena.. taas vaan sanoin, että "En nyt oikeesti oo se henkilö, jokska mua luulette". Nainen jatko samaa rataa ja jossain kohassa mä lähin sitten käymään miesten huoneessa.

Kun tulin takaisin, niin tämä mies jo odottikin mua siinä paikkani vieressä. Menin istumaan ja tällä kertaa tää mies yritti erittäin kovasti saada vieressäni istunutta julkkisnaista tanssimaan kanssaan. Toinen oli jo kieltäytynyt pariin otteeseen erittäin kohteliaasti, muttakun mies edelleen jatkoi jankkaamista "Mikset anna miun tanssittaa tuota tyttöystävääs, yks tanssi vaan".. jouduin jo vähän nostamaan ääntäni, että se tajus ettei kyseessä nyt suinkaan ole mun tahdosta, vaan ihan neidin omasta halusta viettää vapaailtaa, niinkuin haluaa. Jos toinen on jo kahdesti kieltäytynyt, niin ei sitä tarvii käydä jankkaamaan.
Tajus sen asian lopulta, mutta alkoi taas höpöttämään Nightwishista.. monta kertaa piti kysyä, että voinko kirjottaa hälle nimmarin ja sai aina saman vastauksen: "Mulla ei ole kynää, enkä ole se henkilö, jolta nyt haluaisit nimmarin". No äijjähän nopeasti kaivoi jostain kynän ja kirjotinkin hänen käteensä isoin tikkukirjaimin, että "NESTI".. toisen reaktio oli lähinnä, että "kylläpä sie oot hauska mies - mie ootan innolla sitä teiän keikkaa". Aikansa hän oli siinä, eikä meinannu millään uskoa mitään, mitä hälle sanottiin, joten jouduin taas korottamaan ääntäni ja siinä kohassa se alkokin kyllä oikeesti jo vähän ärsyttämään.. hän sanoi jotain, että "Anteeks, en mie oikeesti oo kusipää", johon vastasin "Ei tuommonen käytös ookkaan kusipäisyyttä vaan tuo on todella ärsyttävää ja lapsellista. Uskoisit, mie en oo mikään Tuomas, eikä tää tyttö lähe sun kanssa tanssimaan, vaikka jankkaisit sille koko loppuillan, kuinka hän on maailmankaikkeuden kaunein nainen. Jos haluut tanssimaan, niin ole hyvä, tanssilattia on tuollapäin".

Mies lähti kuin lähtikin pois ja me saatiin kavereiden kanssa välillä keskittyä johonkin muuhunkin. Ei vaan mennyt kauaa, kun havahduin siihen, että tää sama kaveri istuu siinä pöydän toisella puolella ja kuvaa meitä kännykkäkameralla. Pyysin häntä lopettamaan, mutta tuntui aina vaan jatkavan. Mun tsäkällä seiskassa on ens viikolla otsikot, että "katso, kuinka henkilö x ja henkilö y juhlivat yhdessä kosteassa yössä" ja sitten tulee taas pohjosesta paskaa niskaan.

 It's so hard to be who I am these days..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti